Het kan voorkomen dat je een zakelijke aankoop met privé geld of cash betaald hebt. In dat geval doe je het volgende:

Upload de bon in Tellow. Om dit te doen maak je een foto van de bon met de Tellow app of klik je op de button "Upload bon" in de Tellow web-versie. 

Kies vervolgens voor <Inkoopfactuur>. Zie het scherm hieronder:

Geef daarna aan dat je de bon op een <andere manier betaald> hebt.

Omschrijf het betaalmiddel (bijv. privé rekening of contant). Sla dit vervolgens op. Let op! dit is iets anders dan aangeven dat een uitgave privé was.
Deze manier geeft aan dat iets wél zakelijke kosten waren, maar met een privé rekening betaald is.

Wij gaan de bon vervolgens goed voor je verwerken. De verwerking kan 24 uur duren, dus maak je geen zorgen als het nog even in behandeling staat.

Kom je er toch niet uit? Via de chat vraag je ons supersnel om hulp.

Succes!




Heeft u het antwoord gevonden?