Allereerst stellen we het op prijs dat je deel uitmaakt van de Tellow Community. Het kan natuurlijk voorkomen dat je je abonnement wilt annuleren. Ook hierbij helpen wij je verder.

Wat moet ik doen om mijn abonnement te annuleren?

Bij Tellow zijn we constant bezig om het product en service te verbeteren, zodat we onze klanten (en hopelijk ook u!) in de toekomst beter van dienst kunnen zijn

Plan hieronder een afspraak in om je abonnement te annuleren, in dit gesprek helpen wij je verder met bijvoorbeeld het exporteren van je administratie, vervolgstappen etc.

of stuur een mail naar [email protected]

❗️Let op! Heb je je abonnement via de Apple App Store afgesloten? Beheer je abonnement dan via 'Abonnementen' in de App Store op je iPhone.

Wat is de opzegtermijn?

Er is geen opzegtermijn, Tellow is maandelijks opzegbaar. Je betaalt de kosten voor Tellow iedere keer een maand vooruit. Tot het verlopen van jouw abonnement kan je alle functies van jouw Basis of Plus plan dan ook nog gebruiken.

💡 Voorbeeld: heb je jouw abonnement ooit gestart op 8 mei, dan loopt jouw abonnementsperiode van 8 mei tot 8 juni, van 8 juni tot 8 juli, van 8 juli tot 8 augustus en ga zo maar door. Zeg je 6 augustus op, dan behoud je je abonnement t/m 8 augustus.

Wat gebeurt er na mijn opzegging met het account?

Je kunt nog wel inloggen en je data inzien, maar niet meer aanpassen. De betaalde functies van Tellow zullen vervallen.

De gegevens van je account blijven dertien maanden bewaard en kun je in deze periode nog raadplegen. Tellow hoeft na opzegging niet meer te voldoen aan de 7 jaar bewaarplicht. Het is daarom aan te raden om binnen 13 maanden de bestanden ergens anders op te slaan.

❗️ Let op! Ben je ooit bij Tellow gestart via Rabobank Bizzy? Een opzegging voor Tellow betekent niet automatisch een opzegging van je zakelijke Rabobank rekening. Hiervoor zul je contact moeten opnemen met de Rabobank.

Mocht je in de toekomst toch nog eens willen aansluiten bij ons, dan ben je meer dan welkom natuurlijk :)

Administratie beëindigen

Let op! Je abonnement annuleren is niet hetzelfde als je administratie beëindigen. Als je geen abonnement meer hebt blijft je data aanwezig in Tellow en kun je nog gewoon inloggen. Je administratie beëindigen betekend dat je account afgesloten wordt en je data vernietigd. Als je dat echt wilt, geef dit aan bij onze support afdeling via [email protected]

Wij raden het af je administratie te beëindigen. Als je ooit weer wilt beginnen met je onderneming kan je dan niet meer verder waar je gebleven was.

Neem contact op met ons support team

Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in. We streven ernaar om je binnen 24 uur te beantwoorden.

Heb je het antwoord gevonden?