Jammer dat je wilt stoppen! Als je het zeker weet, dan is Tellow per maand opzegbaar.

Wat is het opzegtermijn?

Er geldt een opzegtermijn van één kalendermaand. Je betaalt de kosten voor Tellow een maand vooruit. Tot het einde van de maand waarin er is opgezegd is het account dan ook nog beschikbaar/te gebruiken.

💡 Voorbeeld: loopt jouw abonnement tot 1 maart en zeg je voor die tijd op? Dan loopt het abonnement op 1 maart af. Zeg je na 1 maart op? Dan loopt het abonnement door tot 1 april.

❗️ Let op! Wil je in de huidige maand opzeggen? Zorg ervoor dat je een week van te voren jouw opzegging doorgeeft.
Bijvoorbeeld, loopt het abonnement tot 1 maart, stuur een bericht naar ons voor 23 februari.

Wat moet ik doen om Tellow op te zeggen?

Stuur een e-mail naar [email protected] Doe dit wel vanuit het e-mailadres waarmee je bij ons ingeschreven staat. Vermeld in je e-mail dat het om een opzegging gaat, je bedrijfsnaam en de reden van opzeggen. Je ontvangt vervolgens een bevestiging van ons per e-mail. 

Wat gebeurt er na mijn opzegging met het account?

Transacties van de zakelijke rekening zullen na het stopzetten van je account niet meer worden ingeladen. Ook is het niet meer mogelijk nog bestanden etc. in Tellow te uploaden.

De gegevens van je account blijven dertien maanden bewaard en kun je in deze periode nog raadplegen. Tellow hoeft na opzegging niet meer te voldoen aan de 7 jaar bewaarplicht. Het is daarom aan te raden om binnen 13 maanden de bestanden ergens anders op te slaan.

❗️ Let op! Een opzegging voor Tellow betekent niet automatisch een opzegging van de zakelijke rekening.

Mocht je in de toekomst toch nog eens willen aansluiten bij ons, dan ben je meer dan welkom natuurlijk :)

Neem contact op met ons support team

Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in. We streven ernaar om je binnen 24 uur te beantwoorden.

Heeft u het antwoord gevonden?