Tellow is druk bezig met een koppeling met Rabo Smart-Pin. Zo kunnen wij de verwerking van dit soort transacties nog eenvoudiger voor jullie maken! 

Tot die tijd moet je nog even gebruik maken van een work-around. Die hebben we hieronder beschreven:

  1. Ga naar <Verkoopfacturen>.
  2. Maak eens per dag/week/maand een verkoopfactuur aan met de ontvangen omzet per pin. 
  3. Koppel de juiste pintransacties aan de factuur. 

Lees hier hoe je een (of meerdere) betaling(en) aan een bestand koppelt.

Van omzet die contant is ontvangen, kun je aangeven dat je deze <Privé> hebt ontvangen. 

4. Klaar! :-)

Via de Tellow nieuwsbrief houden we je op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen. Zo laten we je ook weten wanneer de koppeling met Smart-pin af is.

Kom je er toch niet uit? Via de chat kan je ons supersnel om hulp vragen.

Succes!

Heeft u het antwoord gevonden?