Tellow heeft een directe koppeling met jouw zakelijke rekening. Dit betekent dat wij deze transacties real-time binnen laten komen. Betalingen vanaf de Credit Card of een andere rekening zien wij helaas niet.

Toch kan het voorkomen dat je een bon of factuur hebt van kosten die met de Credit Card betaald zijn. 

Hoe ga je hiermee om?

  1. Lever de bon of factuur bij ons aan. Ga hiervoor naar het Homescherm.
  2. Klik op <Upload bon>. 
  3. Klik bij Betaalwijze op de afschrijving van de Credit Card.
  4. Nog geen afschrijving van de Credit Card? Geef dan aan <Nog niet betaald>.
  5. Wanneer de afschrijving van de Credit Card is geweest, koppel je de bon. 

Verzamelafschrijving

Het kan ook zijn dat er vanaf je zakelijke rekening per periode een afschrijving plaatsvindt over de gemaakte credit card betalingen.
Wanneer dit het geval is kan je het volgende doen:

  1. Lever alle bonnen / facturen aan (Niet de factuur van de creditcard)
  2. Koppel al deze bonnen aan de transactie
Heeft u het antwoord gevonden?