Bestand afgekeurd
Een bestand kan om 2 redenen afgekeurd zijn; namelijk wanneer het bestand er al in staat (dubbel) of wanneer het bestand onleesbaar is.

Dubbel
Wanneer Tellow aangeeft dat het bestand dubbel is geeft het systeem aan dat deze reeds is geupload. Je kan dan nagaan of dat inderdaad het geval is. Zo niet druk dan rechts op <Help mij> en geef hier aan dat deze onterecht is afgekeurd.

Onleesbaar
Wanneer een bestand onleesbaar is kan het zijn dat de foto niet scherp is maar ook dat het document geen factuur is. Mocht het ten onrechte zijn afgekeurd druk ook dan  op <Help mij> en geef hier aan dat deze onterecht is afgekeurd.

Bestand verwijderen

Het kan voor komen dat je een bon of factuur wilt verwijderen uit Tellow, bijvoorbeeld omdat het bestand niet goed (leesbaar) is of omdat je deze dubbel geüpload hebt. 

Bonnen of facturen zijn heel eenvoudig zelf te verwijderen. We leggen hieronder uit hoe je dit doet:

Voordat je een bestand kunt verwijderen, let dan eerst op de volgende punten: 

  • Een bestand is alleen te verwijderen als deze is verwerkt. Mocht het bestand nog < in behandeling > staan, zul je nog even geduld moeten hebben.
  • Je kunt alleen een bestand verwijderen als deze niet is gekoppeld aan een transactie. Mocht het bestand aan een transactie vastzitten, zul je dit eerst moeten 'ontkoppelen'.

Een inkoopfactuur verwijderen

  1. Ga naar <Uitgaven>
  2. Klik op de betreffende bon/factuur
  3. Kies rechts voor <Verwijderen>
  4. Sla je keuze op en klaar!

Dubbele / afgekeurde bestand verwijderen

  1. Ga naar <Bestanden> 
  2. Klik op de betreffende bon of factuur
  3. Kies rechts voor <Verwijderen> 
  4. Sla je keuze op en klaar!
Heeft u het antwoord gevonden?