Bij Tellow krijg je één maand proefperiode. In deze periode kan je gebruik maken van alle functionaliteiten.

Als je na de proefperiode kiest voor Tellow, geef je ons in je account toestemming voor een abonnement.

💡Dit is mogelijk via 'Instellingen' - 'Abonnement' in de app of website.

Welke abonnementen biedt Tellow aan?

Je kan kiezen uit twee abonnementsvormen, 'Basis' of 'Plus'.

Bij het 'Plus' pakket krijg je de functie om digitaal de aangifte in te dienen bij de Belastingdienst en onbeperkte telefonische afspraken met Support.

Beide pakketen zijn inclusief onbeperkt toegang tot chat- en email support, en toegang tot het kenniscentrum.



Zijn er verborgen kosten?

Nee, die zijn er niet. Er zijn geen vaste contracten en het abonnement is maandelijks opzegbaar. De prijs die je ziet is de totaalprijs. Tellow is op elk moment te annuleren.

Wat is het opzegtermijn van mijn abonnement?

Tellow is maandelijks opzegbaar. Je betaalt de kosten voor Tellow een maand vooruit dus tot het einde van de maand (waarin er is opgezegd) is het account dan ook nog beschikbaar/te gebruiken.

Nog vragen over de abonnementsvorm of welke het beste bij je past?

We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in. We streven ernaar om je binnen 24 uur te beantwoorden.



Heeft u het antwoord gevonden?