Heb jij een basis-pakket en wil je deze upgraden naar het plus-pakket of vice versa?Dan vind je hier alle informatie omtrent het up & downgraden van je abonnement.


❗️Heb jij via Apple een abonnement afgesloten klik dan hier

Hoe kan ik mijn abonnement upgraden?

Om je abonnement te upgraden klik je in de app of webversie op het kopje 'Instellingen' en vervolgens op 'Abonnement'.

Heb je het basis-pakket, dan zal automatisch de knop 'upgraden' zichtbaar zijn.

Wanneer is mijn upgrade actief?

Direct na het upgraden is je nieuwe abonnement actief. De kosten van de upgrade zullen bij de eerstvolgende factuur worden berekend.

Stel: Je basis-pakket loopt af op 23 maart. Je upgrade je abonnement op 19 maart.

Op 19 maart is je plus-pakket actief en vanaf 23 maart zal je de nieuwe prijs betalen.

Tot 23 maart betaal je de maandprijs van het basispakket.

Hoe kan ik mijn abonnement downgraden?

Om je abonnement te downgraden klik je in de app of webversie op het kopje 'Instellingen' en vervolgens op 'Abonnement'.

Heb je het plus-pakket, dan zal automatisch de knop 'downgraden' zichtbaar zijn.

Wanneer is mijn downgrade actief?

De downgrade is actief aan het einde van je huidige abonnementsdatum.

Stel: Je plus-pakket loopt af op 23 maart. Je downgrade je abonnement op 19 maart.

Tot 23 maart is je pluspakket actief. Na 23 maart betaal je de prijs van het basis-pakket en wordt het basis-pakket actief.

Tot 23 maart betaal je de maandprijs van het pluspakket.

Neem contact op met ons support team

Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in.

Heeft u het antwoord gevonden?