Je betaalt je rekening standaard via een automatische incasso. Na de afschrijving zetten wij de Tellow factuur automatisch in jouw administratie.

❗️Heb jij via de App Store een abonnement afgesloten klik dan hier.

Hoe kan ik de afschrijving van Tellow herkennen?

De afschrijving kan je altijd herkennen aan de naam 'Tellow bv'.

Het IBAN nummer (DE89700111104107387027) is van onze billing-provider Stripe.

Wanneer wordt mijn rekening afgeschreven?

De eerste automatische incasso vindt plaats rondom de dag van het afsluiten van het abonnement en wordt daarna maandelijks rond dezelfde datum herhaald.

Stel: Je hebt het abonnement afgesloten op 12 februari. Wij incasseren dan elke maand de kosten rond de 12e. Hier kan dus 1 à 2 dagen vertraging in zitten!

Wat moet ik doen als de automatische incasso niet is gelukt?

Geen zorgen! Mocht de automatische incasso mislukt zijn, dan proberen wij het op een later moment nogmaals. Je hoeft nooit het geld zelf over te boeken, tenzij dit wordt gevraagd vanuit het support team.

Wordt mijn Tellow factuur automatisch in mijn administratie gezet?

De Tellow factuur zetten wij automatisch in je administratie. Hier hoef je zelf niks voor te doen. Je kunt de factuur vinden onder het kopje 'inkoopfacturen'.

Momenteel wordt de factuur nog niet automatisch aan de banktransactie gekoppeld. Onze development team is druk bezig om dit op te lossen.

In de tussentijd kan je het via hier boeken

Krijg ik een bevestiging van het afsluiten van mijn abonnement?

Jazeker! Om jou als gebruiker zo goed mogelijk up to date te houden over elke afschrijving, ontvang je elke maand onderstaande berichten van ons per email.

⓵ Bevestiging van de afschrijving

⓶ Herinnering voor automatische verlenging

⓷ Bewijs van afschrijving

Neem contact op met ons support team

Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in.

Heeft u het antwoord gevonden?