Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesTellow BankierenAccount Management
Ik ben mijn toegangscode vergeten, hoe kan ik een nieuwe instellen?
Ik ben mijn toegangscode vergeten, hoe kan ik een nieuwe instellen?

Authenticatie | Toegangscode | Reset | Herstellen

X
Geschreven door Xander
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Als je je toegangscode bent vergeten en een nieuwe wilt instellen, volg dan deze stappen:

  1. Wanneer je wordt gevraagd om een toegangscode, klik dan op "Ik ben mijn toegangscode vergeten."

  2. Kies je nieuwe toegangscode*.

  3. Ons team van Swan zal je binnen de volgende 72 uur bellen om je identiteit te verifiëren. (soms kunnen we per e-mail een selfie met een identiteitsdocument opvragen).

  4. Je ontvangt een e-mail wanneer je nieuwe toegangscode is geactiveerd.

*Zorg ervoor dat je toegangscode uniek is voor je Swan-account en niet wordt gebruikt voor andere online accounts. Tegelijkertijd moet het gemakkelijk te onthouden zijn. Dit is de beste manier om je account veilig te houden.

Was dit een antwoord op uw vraag?