Facturen verstuur je altijd naar een contact. Dit kan zowel een persoon (particulier) als een bedrijf (zakelijk) zijn. Via het menu 'Adresboek' kan je nieuwe contacten toevoegen, of bestaande contacten bewerken.

Hoe voeg ik contacten toe aan het adresboek in Tellow?

🔍 Wil je een bedrijf toevoegen aan het adresboek? Volg dan onderstaanden stappen.

Stap 1: Ga naar het menu 'Adresboek' .

💡 Via de balk bovenin je scherm switch je tussen 'Bedrijven' en 'Personen'. Hier zie je dan een overzicht van de al eerder toegevoegde contacten in Tellow.

Stap 2: Klik op de knop 'Contact toevoegen'

Stap 3: Kies voor 'Bedrijf (zakelijke contacten)'

💡 Hier kan je zoeken op bedrijfsnaam of KVK nummer, dit is niet noodzakelijk.

Stap 4: Controleer of vul de gegevens in van het contact

Hier heb je ook de mogelijkheid om een contactpersoon van het betreffende bedrijf toe te voegen .

Stap 5: Klik op opslaan

❗️ Let op! Als je facturen via Tellow wilt versturen, zorg dan dat het e-mailadres goed ingevuld staat.

🔍 Wil je een persoon toevoegen aan het adresboek? Volg dan onderstaanden stappen.

Stap 1: Ga naar het menu 'Adresboek' .

💡 Via de balk bovenin je scherm switch je tussen 'Bedrijven' en 'Personen'. Hier zie je dan een overzicht van de al eerder toegevoegde contacten in Tellow.

Stap 2: Klik op de knop 'Contact toevoegen' .

Stap 3: Kies voor 'Persoon (particuliere contacten)'

Stap 4: Vul de gegevens in van het contact

Stap 5: Klik op opslaan

❗️ Let op! Als je facturen via Tellow wilt versturen, zorg dan dat het e-mailadres goed ingevuld staat.

Hoe verwijder ik contacten uit mijn adresboek in Tellow?

Als je een contact wilt verwijderen klik je op het kruisje achter het contact. 

❗️ Let op: Contacten waar een factuur naar gestuurd is, zijn niet te verwijderen. 

Neem contact op met ons support team

Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in. We streven ernaar om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Heeft u het antwoord gevonden?