Je betaalt je abonnement standaard via een automatische incasso. Na de afschrijving zetten wij de Tellow factuur automatisch in jouw administratie.
Wil je de rekening voor de automatische incasso wijzigen? Bekijk dan dit artikel.
Abonnement via Apple App Store
Heb jij via de App Store een abonnement afgesloten klik dan hier.
Hoe kan ik de afschrijving van Tellow herkennen?
De afschrijving kan je herkennen aan de naam 'Tellow bv'.
Het IBAN nummer (DE89700111104107387027) is van onze betaal-partner Stripe.
Let op:
Handmatige overschrijvingen naar het rekeningnummer worden automatisch teruggeboekt. Voor het betalen van achterstallige facturen, neem contact op met ons team.
Wanneer wordt mijn rekening afgeschreven?
De eerste automatische incasso vindt plaats rondom de dag van het afsluiten van het abonnement en wordt daarna maandelijks rond dezelfde datum herhaald.
Stel: Je hebt het abonnement afgesloten op 12 februari. Wij incasseren dan elke maand de kosten rond de 12e. Hier kan 1 à 2 dagen vertraging in zitten!
Wat moet ik doen als de automatische incasso niet is gelukt?
Geen zorgen! Wij proberen de automatische incasso op een later moment nogmaals uit te voeren. Je hoeft nooit het geld zelf over te boeken, tenzij dit wordt gevraagd vanuit het support team.
Wordt mijn Tellow factuur automatisch in mijn administratie gezet?
De Tellow factuur zetten wij automatisch in je administratie. Hier hoef je zelf niks voor te doen. Je kunt de factuur vinden onder het kopje 'Uitgaven'.
Je kunt de afschrijving op deze manier koppelen.