Het kan voorkomen dat Tellow de koppeling tussen de transactie en het bestand niet automatisch heeft gemaakt. Oftewel, jouw aangeleverde bestand en de bijbehorende transactie staan nog steeds los van elkaar in Tellow. 

Hieronder leggen we je uit hoe je deze zelf alsnog koppelt:

Vanuit de transactie

  1. Ga naar <Transacties> 
  2. Klik op de betreffende transactie
  3. Kies voor <Zakelijk>
  4. Selecteer vervolgens het juiste bestand of upload het bestand op dat moment alsnog
  5. Klik rechts op <Klaar> 

Vanuit de geüploade bon of factuur 

  1. Ga naar <Facturen> (dat is verkoop) of <Uitgaven> (dat is inkoop)
  2. Klik op de betreffende bon of factuur
  3. Kies onder <Nog te betalen> voor <Voeg een betaalwijze of transactie toe>
  4. Kies vervolgens onder <Geef betaalwijze aan> voor <Zakelijke rekening> en selecteer de juiste transactie 
  5. Klik rechts op <Klaar> 

Kom je er toch niet uit? Via de chat vraag je ons supersnel om hulp!

Heeft u het antwoord gevonden?