Het kan voorkomen dat je een bon of factuur wilt verwijderen uit Tellow, bijvoorbeeld omdat het bestand niet goed (leesbaar) is of omdat je deze dubbel geüpload hebt. 

Bonnen of facturen zijn heel eenvoudig zelf te verwijderen. We leggen hieronder uit hoe je dit doet:

Voordat je een bestand kunt verwijderen, let dan eerst op de volgende punten: 

  • Een bestand is alleen te verwijderen als deze is verwerkt. Mocht het bestand nog < in behandeling > staan, zul je nog even geduld moeten hebben.

    Kijk voor meer informatie op: Hoe verwerkt Tellow mijn bestanden?
  • Je kunt alleen een bestand verwijderen als deze niet is gekoppeld aan een transactie. Mocht het bestand aan een transactie vastzitten, zul je dit eerst moeten 'ontkoppelen'.

    Kijk voor meer informatie op: Hoe koppel ik een transactie los van een bon of factuur? 

Een inkoopfactuur verwijderen

  1. Ga naar <inkoopfacturen>
  2. Klik op de betreffende bon/factuur
  3. Kies rechts voor <Verwijderen>
  4. Sla je keuze op en klaar!

Dubbele / afgekeurde bestand verwijderen

  1. Ga naar <Bestanden> 
  2. Klik op de betreffende bon of factuur
  3. Kies rechts voor <Verwijderen> 
  4. Sla je keuze op en klaar!

Kom je er toch niet uit? Via de chat vraag je ons supersnel om hulp.

Succes!

Heeft u het antwoord gevonden?