Het kan voorkomen dat je een bon of factuur wilt verwijderen uit Tellow, bijvoorbeeld omdat het bestand niet goed (leesbaar) is of omdat je deze dubbel geüpload hebt. 

Bonnen of facturen zijn heel eenvoudig zelf te verwijderen. We leggen hieronder uit hoe je dit doet.

❗️ Let op: Het is alleen mogelijk facturen of bestanden te verwijderen via de webversie.


🔍 Voordat je een bestand kunt verwijderen, let dan eerst op de volgende punten: 

  • Een bestand is alleen te verwijderen als deze is verwerkt. Mocht het bestand nog 'in behandeling' staan, zul je nog even geduld moeten hebben.
  • Je kunt alleen een bestand verwijderen als deze niet is gekoppeld aan een transactie. Mocht het bestand aan een transactie vastzitten, zul je dit eerst moeten ontkoppelen.

Hoe kan ik een inkoopfactuur verwijderen in Tellow?

  1. Ga naar 'Inkoopfacturen'
  2. Klik op de betreffende bon/factuur
  3. Kies rechts voor 'Verwijderen'
  4. Klik op 'Opslaan' en klaar!

Hoe kan ik dubbele / afgekeurde bestand verwijderen in Tellow?

  1. Ga naar 'Bestanden'
  2. Ga naar 'Afgekeurd'
  3. Klik op de betreffende bon of factuur
  4. Kies rechts voor 'Verwijderen' 
  5. Klik op 'Opslaan' en klaar!

Neem contact op met ons support team

Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in. We streven ernaar om je binnen 24 uur te beantwoorden.

Heeft u het antwoord gevonden?