Je krijgt van de maandelijks terugkerende betaling of maandelijks een nieuwe factuur of één factuur voor het hele jaar. Hieronder zijn de twee opties uitgewerkt met voorbeelden.

Maandelijks een nieuwe factuur

Bijvoorbeeld telefoonproviders geven je elke maand een factuur van jouw telefoonkosten. Voeg de factuur toe aan de transactie van die maand in Tellow.

In de web-versie:

  1. Ga naar 'Transacties'

  2. Selecteer de transactie van die maand

  3. Klik op 'Zakelijk'

  4. Upload de factuur

In de app:

  1. Sla de factuur eerst op op jouw telefoon

  2. Ga naar de Tellow app

  3. Klik op 'Transacties' en klik op de transactie van de maand

  4. `Klik op 'Koppel nu' en 'Zakelijke transactie'

  5. Klik op 'Factuur uploaden' en 'Uploaden vanuit bestanden'

  6. Boek de bon

Één factuur voor het hele jaar

Stel, je hebt een ANWB lidmaatschap van een jaar. Zij sturen je hiervoor één factuur, maar schrijven wel elke maand af. Dan doe je het volgende:

  1. Upload eenmalig de factuur in Tellow.

  2. Ga naar 'Inkoop' en 'Facturen'

  3. Klik op de ANWB uitgave

  4. Onderaan zie je de optie 'Voeg nog een betaalwijze of transactie toe'

  5. Klik op 'Zakelijke rekening'

  6. Vervolgens kan je een transactie van je zakelijke rekening selecteren. Voeg op deze manier elke maand de nieuwe afschrijving toe aan deze ene factuur

De factuur is bijvoorbeeld €120 in totaal, maar elke maand voeg je een transactie van €10 toe, dan blijft er dus een bedrag 'openstaan'.
Maak je hier geen zorgen over. Aan het einde van het jaar tellen alle transacties op tot die €120. 

Heb je het antwoord gevonden?