Heb jij een Basis-pakket en wil je deze upgraden naar het Plus-pakket of het Plus-pakket en upgraden naar Tellow Compleet? Dan vind je hier alle informatie over het up & downgraden van je abonnement.

❗️Heb jij via Apple een abonnement afgesloten klik dan hier.

Hoe kan ik mijn abonnement upgraden?

Om je abonnement te upgraden klik je in de webversie op het kopje 'Instellingen' en vervolgens op 'Abonnement'. Hier zie je alle verschillende pakketten. Kies hier het pakket naar je keuze.

Wanneer is mijn upgrade actief?

Direct na het upgraden is je nieuwe abonnement actief.

Wanneer betaal ik voor mijn upgrade?

Je betaalt na het upgraden meteen het nieuwe bedrag. Het bedrag dat je mogelijk vooruit had betaald aan je huidige abonnement wordt hiervan afgetrokken.

Hoe kan ik mijn abonnement downgraden?

Om je abonnement te downgraden klik je in de webversie op het kopje 'Instellingen' en vervolgens op 'Abonnement'.

Hier kan je jouw abonnement wijzigen.

Omdat we met het Tellow Compleet abonnement jouw boekhouder zijn gaat het downgraden net wat anders. Bekijk dit artikel voor meer informatie.

Wanneer is mijn downgrade actief?

De downgrade is actief aan het einde van je huidige abonnementsdatum. Mocht deze datum in de toekomst liggen, bijvoorbeeld bij een jaarcontract, dan wordt deze automatisch verwerkt.

Abonnement opzeggen?

Wil je jouw abonnement opzeggen? Dat vinden we uiteraard jammer. We hebben een artikel geschreven waarin we uitleggen waaraan je moet denken als je jouw account opzegt en hoe je dit kunt doen. Klik hier om het artikel te lezen.

Was dit een antwoord op uw vraag?