Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesAbonnement, instellingen & accountPasskey inloggen
Passkey: Hoe kan ik inloggen als ik mijn apparaat ben verloren?
Passkey: Hoe kan ik inloggen als ik mijn apparaat ben verloren?

Inloggen | passkeys | wachtwoord beveiliging | security | beveiliging | verloren | kapotte telefoon of computer | verwijderen passkey

Maron avatar
Geschreven door Maron
Meer dan een week geleden bijgewerkt

De passkey is opgeslagen op jouw apparaat bijvoorbeeld op jouw telefoon. Als je jouw telefoon kwijt raakt of kapot gaat, kan je niet meer inloggen met jouw apparaat.

Hoe kan ik inloggen als ik mijn apparaat ben verloren?


​Stap 1. Stuur een bericht naar support. Je kan dit doen via de chat of door een mail te sturen naar [email protected] vanuit het e-mailadres waarmee je inlogt.

Stap 2. Wanneer het support team aangeeft, kan je een nieuwe passkey aanmaken met jouw nieuwe telefoon. Lees hier hoe je dat kan doen.

Stap 3. Daarna kan je ook jouw oude passkey verwijderen in Tellow:

Let op! Verwijder de passkey alleen op deze manier als je jouw apparaat kwijt bent of kappot is gegaan.
Mocht je voor een andere reden de passkey willen verwijderen, neem dan contact op met support zodat we je kunnen helpen.

  • Ga naar 'Instellingen' en 'Beveiliging'

  • Klik op het prullenbakje achter de oude passkey

  • Klik op 'Verwijder'

  • De passkey is nu verwijderd!

Was dit een antwoord op uw vraag?