Dit kan verschillende redenen hebben!

Het kan namelijk zo zijn dat de facturen dubbel in jouw account staan. Hoe controleer je dat ?

1. Je gaat naar <inkoopfacturen>, kijkt hier naar de bonnen die open staat.

Onthoud één bon en factuurdatum (bijvoorbeeld €10 en 01-01-2020)

2. Je gaat naar <Banktransacties>
Je zoekt hier het bedrag wat open staat (bijvoorbeeld €10)
Je ziet hier dan de transactie naar boven komen;
-> staat er een rood bolletje? Dan kan je op de transactie klikken, daarna op <zakelijk> klikken en de bon aan klikken (deze staat dan met datum, naam en bedrag aangegeven in één regel). De bon is nu gekoppeld aan de transactie
-> staat er geen rood bolletje? Dan kan je op de transactie klikken, en dan zie je als het goed is dat de transactie gekoppeld is aan een bon. Nu wet je zeker dat de bon twee keer in jouw account staat. Je kan nu naar <inkoopfacturen> gaan en dezelfde bon (met rood bolletje) verwijderen!

En deze stappen herhaal je voor elke bon die nog op "te betalen staat".

Als je meer vragen hebt, helpen we je graag weer verder.

Succes! 😄

Heeft u het antwoord gevonden?