Dit kan verschillende redenen hebben!

Het kan namelijk zo zijn dat de facturen dubbel in jouw account staan. Hoe controleer je dat?

1. Je gaat naar 'inkoop' -> 'facturen', kijkt hier naar de bonnen die open staat.

Je ziet vervolgens dat er twee facturen staan met hetzelfde bedrag op dezelfde datum. Dan kan het zo zijn dat er een factuur dubbel is ingeladen.

Het kan ook zijn dat de factuur nog gekoppeld moet worden aan de transactie.


1. Je gaat naar 'Bank' -> 'Transacties'
2. Je zoekt via de zoekbalk naar de leverancier of het bedrag.
Je ziet hier dan de transactie naar boven komen; -> staat er een rood bolletje?

Dan kan je op de transactie klikken, vervolgens klik je op 'zakelijk' en selecteer je de bon (deze staat dan met datum, naam en bedrag aangegeven in één regel). De bon is nu gekoppeld aan de transactie.

En deze stappen herhaal je voor elke bon die nog op 'te betalen staat'.

Als je meer vragen hebt, helpen we je graag weer verder.

Succes!

Heb je het antwoord gevonden?