De rode streepjes zijn er om je te waarschuwen dat er nog een handeling gedaan moet worden.

Ik zie een rood streepje, wat nu?

Dit hangt er vanaf waar je in het account het rode streepje ziet staan.


Zie je het rode streepje staan bij:

'Bank' en 'Transacties'? Upload jouw bon of factuur bij deze transactie.


Pro tip: Je kan alle openstaande transacties zien door te klikken op het trechtervormig knopje.


'Verkoop' en 'Facturen'? Er zijn twee opties: (1) de klant is te laat met betalen (2) de betaling moet nog gekoppeld worden aan de factuur.

Pro tip: Je kan alle openstaande facturen zien door te klikken op 'Openstaand'.


'Inkoop' en 'Facturen'? Lees dit artikel voor meer informatie.

Pro tip: Je kan alle openstaande facturen zien door te klikken op 'Te betalen'.


Neem contact op met ons support team
Kom je er niet helemaal uit? We're here for you! Open een chat met ons support team, stuur een mail of plan een belafspraak in. We streven ernaar om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Heb je het antwoord gevonden?