Er zijn verschillende redenen waarom er een openstaande inkoopfactuur is.
1) De inkoopfactuur staat dubbel in het account
2) De inkoopfactuur moet nog gekoppeld worden aan de betaalwijze
De inkoopfactuur staat dubbel in het account
Ga naar 'Uitgaven', kijk bij 'Alle' en scroll naar de factuur die open staat.
Zie je hier één keer dezelfde factuur betaald staan en één keer in het rood?
De factuur is dubbel ingeladen en er kan ééntje verwijderd worden.
De inkoopfactuur moet nog gekoppeld worden aan de betaalwijze
Betaald via de zakelijke rekening?
1. Ga naar 'Transacties'
2. Zoek via de zoekbalk naar de leverancier of het bedrag.
3. De transactie komt naar boven met een rood streepje
4. Klik op de transactie, klik daarna op 'Zakelijk'
5. Selecteer de bon* en klaar!
*De bon staat in één regel aangegeven met de datum, naam en bedrag aangegeven.
Betaald op een andere (privé) manier?
1. Ga naar 'Uitgaven'
2. Klik op de bon
3. Klik op 'Voeg een betaalwijze of transactie toe'
4. Klik op 'Ander manier betaald' en geef aan hoe het is betaald
4. Klik op 'Opslaan' en klaar.
En deze stappen herhaal je voor elke bon die nog op 'te betalen staat'.
Als je meer vragen hebt, helpen we je graag weer verder.
Succes!