Om in te loggen in je Tellow account, maken we gebruik van een log in link welke wordt verstuurd naar je e-mail. De mail wordt verstuurd zodra je 'Verstuur inloglink' klikt in op https://app.tellow.nl/inloggen.
Oplossingen
Check op spelfouten
Het overkomt iedereen weleens. Check het ingevoerde emailadres op spelfouten.
Check spam en voeg ons toe aan je contacten (whitelisting)
Het kan soms voorkomen dat de log in e-mail in je spam map terechtkomt. Check je spam map in je mailbox of de log in mail toevallig daarin is terechtgekomen.
Ontvang je nog steeds geen log in email? Voeg dan [email protected] toe aan je contacten, of whitelist deze in je e-mail client. Probeer het daarna opnieuw.
📌 We raden je aan om het e-mailadres [email protected] toe te voegen aan je contacten, of [email protected] te whitelisten in je e-mail client. Op deze manier zorg je ervoor dat belangrijke Tellow mails altijd in je inbox terechtkomen.
Check of je inbox niet vol is
Als je email inbox (de vrije opslagruimte) vol is, zal de de login link niet aankomen. Er is simpelweg niet genoeg ruimte voor, en jouw emailserver zal de login link email blokkeren.
Check of jouw emailprovider geen storing heeft
Het kan weleens voorkomen dat jouw emailprovider een storing ervaart. Hierdoor kan het zijn dat emails niet aankomen. Vaak hebben providers speciale storingspagina's welke je kunt raadplegen.
Nog steeds geen email?
Ontvang je na het checken van bovenstaande stapppen nog steeds geen login link in je mail, neem dan contact op met ons supportteam. We kijken graag met je mee.